HEJ,HEJ,HEJ.

hejhejhej O: Jag är lite hej-beroende. SÅ HEJ. HEJ. HEJ. Ähm, kul att läsa va? :C JAJAJA, men jag måste få komma till saken nån gång O:
Idag har jag nyss kommit hem från matilda. Jag sovde över hos henne från torsdag till lördag och jag antar att ni nästan kan räkna ut hur många nätter jag sov över själva :3 för er som är lite tröga och inte orkar tänka så var det två. Igentligen skulle jag bara sova över en natt, men ja, man blir matilda-beroende och då kan man inte låta bli att stanna. Vi har gjort en massa skoj, bland annat sänt radio på ustream, ätit godis, gosat med hennes katter, vart med varandra, och varit med hennes häst TÄCKET. <3 Han var bara FÖR SÖÖÖT!! Han är en Connemara korsning f. 1999 :3 altså är han lika old like me. Vi tog även en massa foton, och matilda sitter i andra änden av skype och väntar ivrigt på att jag ska visa några av dem 8D så varsågoda och ta för er. MEN INTE KOPIERA, JAG MENADE TA FÖR ER AV DEN VACKRA SYNEN! KOPIERING ÄR SÅÅÅ STRÄNGT FÖRBJUDET! EFTERSOM DET ÄR MATILDAS HÄST OCH VI ÄR PÅ BILDERNA SÅ KAN VI POLISANMÄLA DIG OM DU SNOR DOM, SÅ HÅLL TASSARNA I STYR.
awweee. Hon dära blonda är matilda, den brunetta är jag :3 gud vad söt täcket äääär <3 fler laddar jag inte upp, inte just nu xD kommer troligtvis göra en header av bilderna snart! <33 Fast om jag kommer ha den på denna bilden vet jag inte, hoppas det xD Fast matilda får lära mig, så jag väntar tills hon sover över hos mig, då kan she show.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer förrutom att vi hade riktigt kul och att ni inte får glömma att det är stort copyright på bilderna. COPYRIGHT betyder att det är förbjudet att kopiera, och det finns även en (c) liknande symbol som betyder copyright.
YOURS,
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Jojo

Fina bilder ^^

2011-04-26 @ 14:23:01
URL: http://lovejojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0