Here I come! :D

HÄLLÅ, kära läsare. Nu är det snart dags för mig och soffaan (sofie) att åka och shoppa. REDAN PÅ ONSDAG FAKTIST! :D Gud vad kul det ska bli. Vi ska handla en massa olika things, :D Och min snällsnälla mamma har sagt att jag kan få min månadspeng på 240 kr i förväg <3 tack så mycket :D
Och sedan får jag ju faktist inte glömma att jag ska sova över hos min underbara Matilda på TORSDAG! Inte långt kvar <3 nu satt jag och målade en liten bild på dej och mej matilda c: Och såhär snygg *host* blev den.
Matilda H och Lisa S (c)
Till vänster: JAG
Till höger: MATILDA

mwähähähähähähähähähä xD Förlåt Tilda, men koncentrerade mig inte :C vi blev lite miffade, men ja, jag hade inte min ritplatta och .. :C
Men jaja, xD Nu orkar jag nog inte skriva så mycket mer :C för jag vet inte vad jag ska skriva. Justja, jag pratar med en dator. Kolla själva:
hähä xD www.biadesign.se/pratameddatorn
Testa, det är askul :) Säger du vad den heter kommer den inte att glömma det xD
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: ^v^

Men kommentera då! (: / Lisaaa (y'

2011-04-20 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0