livet med hästar c:

jamen, hur kan man leva utan de? fattar inte riktigt..
Idag var jag med min kompis Milly som rider i samma ridgrupp som jag i stallet :) hon skulle rida igen.. Igentligen rider jag inte på torsdagar, utan en gång i veckan. Hihi. Det var så sjuuuuukt härligt! :'D Milly och jag fick hjälpa till att ta in dom från hagen, mata dom, osv osv 8D jättekul, verkligen. Hade med mig en matsäck så att jag kunde äta när jag blev hungrig, för jag var ju där i flera flera timmar! :D Millys kompis Julia var även där, och hon höll på att sköta om Fever, (uttalas Fiver) han är ju bara sååå sööööt! Gullponken v

Tyvärr har jag inte laddat upp bilderna på datorn än, men det ska göras snart antar jag xD är väldigt lat, orkar inte ladda upp bilder varända minut tyvärr, för det är ju typ så ofta jag fotograferar xD haha nejdå.
Omgomg, hur kan man längta så mycket som jag gör just nu? Sjöstjärnans ridläger, som är i sommar. FY vad jag saknar dig nu Daylight <3 men håll ut, jag kommer ju i sommar :D I en hel vecka ska jag vara där (: Med min kompis Filippa. Kommer även möta Matilda för första gången <3 än så länge har vi bara chattat över internet, sms:at och pratat med varandra i telefon c: Hon ska också till Sjöis, exakt samma vecka som jag ska dit :d gud vad kul gumman, fattar du hur jag längtar? <3
häst är bäst - absolut. Du kanske inte tycker det, men det gör JAG!
kramen. <3

:)  THERE HORSEGIRLS RULE <3

/ LISA


Kommentarer
Postat av: EN KO

VI SKA JU TRÄFFFAAAS PÅ HORSESHOWEN :s :o o.o ♥

2011-02-25 @ 18:06:38
URL: http://oddbaby.blogg.se/
Postat av: Carin

Vilken vecka ska du dit? :)

2011-04-08 @ 21:15:46
URL: http://ponnyhopparna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0