Hemma från ridlägret.

Yes,
Nu är jag hemma från ridlägret igen pågrund utav en liten olycka. Jag åkte till ridlägret den 26 Juni så aa, jag skulle igentligen kommit hem vid 13:00 imorgon den 2 Juli men istället så är jag hemma 1 dag innan, den 1 Juli. Det som hände var tyvärr att unghästen som delar spilta med Daylight (spiltorna är stooora och rymliga för 2 hästar) blev rädd när jag skulle backa ut Daylight som min häst hette för att sitta upp, så han sparkade Daylight och Daylight hoppade till och landade på min fot. Fattar ni hur mycket jag skrek? xd Det gjorde så ont som det kan göra. En ledare kom och tog hand om Daylight medan jag kämpade med att få av ridstöveln. Tyvärr hade den ingen stålhätta så den skyddade inte alls när jag blev trampad, eller "stämplad" som mina kompisar sa.
Det första jag gjorde var att ta av ridstöveln och ridstrumpan som jag hade under, och sedan så fick jag stöd av några ledare och hoppade på det benet som inte gjorde ont bort till vattenkranen och spolade iiiskallt vatten på foten. Sedan fick jag hoppa upp till han som driver ridlägret och så satte han bandage på min fot. Det gjorde jäääätteont.
Så ja, eftersom jag INTE har lust med att bara stå där och glo på varenda ridlektion och hoppa runt på ett ben, och rida utan stigbyglar så åkte jag hem. Jag ska se hur foten känns imorgon så kanske vi ska åka upp till vårdcentralen och titta på min fot så att jag inte har brytit något.
Känner mig även en aning stolt eftersom jag hoppade 2 hinder utan stigbyglar. Det var svårt och lite läskigt men det gick jättebra ändå :DDDD
Saknar Daylight så mycket som man ens kan sakna någon. Vill till sjöis nuuuu!! :(
Jag får nöja mig med att glo på bilderna jag laddade upp nyss.
Nu kommer en liten bildvisning, och om du ens skulle komma på någon tanke som att sno bilderna så kommer jag förfölja dig med mitt sjätte sinne och i värsta fall polis anmäla dig. Så tänk på detta!

vad fina du och Ash är johanna <3
haha lol, fyfy johanna som tar kort när lisha kliar sig o:
fiiiiiiina Daylight <3333
daylight i hagen <3
Daylight och hans kompis kliar varandra <3
solnedgångs ritten <3 suddig bild på mig och daylight :3
solnedgångsritten med en suddig bild igen c:
Den här söta fuxen vid namnet Billy Boy hade Filippa :D <3

Nu orkar jag inte visa fler bilder.. x________X' hejdoowe




/ Lisa

Kommentarer
Postat av: lovejojo - mode och foto

Hahhahaha, L0Liga bilder lisa ;D



Du får ta o mejla mig ngra fler bilder på maj o Ash <3

2011-07-02 @ 16:33:15
URL: http://lovejojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0