samtal mä tääldah 8D

CHIAU, nu pratar jag med lilla matilda i telefon :3 hon typ spelar upp musik för mig, och jag tycker den är *host* bra... o'o ähum, yä 8D och så visar jag nyårsbilder på mäi (ego) på msn Ü
Hon vill se mer, ska jag låta henne göra det? :O *tveksam*
AMEN, VARSÅGOD DOO C: HÄR HAR DU TÄLDA. <3
.. egobild c:


WHAT. läskigt.. det var jag, då.. AMEN, håret trasslade sei :C uschusch, undrar om jag vågar visa fler..?
SVAR: JAA DET GÖR JAG! 8''D *liten text = men inte på mig, utan på mina små sötingaar*

<3


... MATILDA H!!!! <33 MATILDA-PILDA-TILDA SÖTING! C: <3

<3<3<3<3<3

nördar i att visa bilder xD
haha, det är faktist skojsigt 8DD haha, fotat med min systemkamera.. HÄÄHÄÄ, hästbajj på bilden längst ner C: mwihhih, smazzkigt 8D undrar vad den sötingen åt till lunch c: mwääähää, han är ju bara fööör söt <3

I LÖW U, MATILDA! <3 BESÖK HENNES BLOGG: www.oddbaby.blogg.se , min sötnos it is 8D <3 ja, nu har jag inge mer att skriva c: bajjbajj 8D

 

/ LISA


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina!!!!!!!!!

2011-02-16 @ 16:28:52
Postat av: Soffisen

Du fotar så bra sweety!

2011-02-17 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0