Glad påsk :D

Nu längtar jag.. xD var bara tvungen att göra 2 inlägg denna dagen O: bara föra att jag skrevdedära förra inlägget om atmosfear och kanonen och liseberg längtar jag ännumer :C JÄTTEMYCKET <3 Och jag glömde faktist säga, glad påsk. ^^ Nu är påsken snart här, och det ska vi fira! :3 Hur firar du påsken? <3 berätta, är nyfiken :) Och vad ska du göra nu framåt våren och sommaren? <3 (de bästa årstiderna på året är sommaren och våren) :D
Jag ska Fira påsk, gå på Liseberg flera gånger, och hoppa studsmatta, träffa kompisar, åka till sjöstjärnans ridläger och så mycket mycket mer! ;D JAG <3 SOMMAREN OCH VÅREN! :D Fast längtar nog mest till sommarn <3 Den äger c:
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: C.99/Corre

Sv:Fin blogg!

HAr ofta lite roliga tävlingar!

Och man brukar vinna ungefär 30 kommentarer på en vecka!

2011-04-16 @ 18:14:07
URL: http://correbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0