Längtar! :D

Nu är det faktist så, kärakärakärakärakärakära läsare, att jag LÄNGTAR till liseberg, gah. JAG OCH SOFFAN SKA ÅKA LIVEN UR OSS ! ;O fast ingen av oss vågar åka dendära höga grejen dom kallar atmosfear :c
Atmosfear på Liseberg :C <-- MAMMA HJÄLP D8
så ja, vi får väll vara de små fega små trollen som klampar runt och stirrar avundsjukt på det stora tornet med den snurrande grejen som skrämmer livet ur dessa oskyldiga människor. :c Iallafall så hade jag tänkt vara så modig att åka balder minst 2 gånger och flumride tills vi får ett bra foto, och KANSKE kanonen, om det inte är så att jag är såppas feg att jag inte vågar :c Kanonen på liseberg :c <-- klicka för större.
NÄE, förlåt mig matilda att jag snodde bilden du hade på din blogg, -> www.ohhyyess.blogg.se <-. Och förrästen MATILDA, DU OCH JAG MÅSTE OCH DÅ MENAR JAG MÅSTE PÅ LISEBERG NÅN VACKER DAG.
Sedan längtar jag till ridlägret som jag och Filippa ska till. <3 där ska vi möta Matilda och hennes kompis Johanna ^v^
Don't worry Sofie - we can do it - together.

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN HALLÅ! D8 kommentarer sökes.. :c

2011-04-16 @ 13:35:46
URL: http://linsay.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hah,jag åkte allt när jag var där i Tisdags,till och med ATMOSFEAR.Jag skrek inte,men jag var sjukt rädd ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0