Shopping! ;]

haha, AWESOME. Nu har jag och Soffan varit in tha allum och shoppat. Hon köpte så hiimla mycket, o jag så lite! :c Hon köpte: 2 Påskstatyer, en assnyygg kofta, ett pennfack, ett svart diadem med en vit rosett med svarta prickar (avis, en sån ville ja också ha men de var den sistaa!) Och mycket mer, kommer inte ihåg allt x)
SJÄLV KÖPTE JAG ett svart flätat midjebälte (AWESOME, SÅ SÖTT!) Och en mascara, och ett par coola sol glasögon c: Ville igentligen köpa ännu mer, men tyvärr hade jag inte mer än 420 kr med mig :/ Hittade ett fint sommrigt nagel lack också. Men blä, det kostade 40 kr och jag hade bara 37 kr i slutet xD But that's the life.
Sen åt jag på paprika, och köpte ett tuggummipaket om ni så är så detaljberoende.
Och snart är det ju påsk också, <3 Längtar ;DDD Så funny. Påsken är mysig. Och redan imorgon (torsdag) så ska jag till Matilda <3 Sova över till och med <3 ÅH VA JAG LÄNGTAR MATILDA, SÅ KUL DET SKA BLI! <3

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0