HAHA! xD

Japp, var bara tvungen att skriva ett till inlägg idag och berätta hur det gick, speciellt på bowlingen x'D
Jag kom då sist. Som vanligt då alltså x)
Det är faktist sant, jag suger på bowling x'D inte en ända strike, bara en spare c: det var ju iallafall något :O Tro inte att jag aldrig fått en strike förrut, det har jag fått massa gånger xD yäs, thats it C:

Dessutom har jag fått en underbart fin header av Tove (: Tack :'D älskar den, satt o stirrade i 10 minuter innan jag kunde släppa blicken :C Hihi, och JA, DET ÄR JAG PÅ BILDEN, OCH DET ÄR JAG SOM FOTOGRAFERAT ALLA BILDER. hoppas jag slipper höra denna frågan nu x'D Hihi, sedan spelade jag och brorsan bordshockey, det slutade med 7-3 till mig 8D äntligen något jag är bra på c: hähä, hmm.. ó.o

HOPPAS NI INTE GLÖMT ATT BESÖKA MIN ÄLSKLING: www.oddbaby.blogg.se

Tha best girl in tha world 8D mwahahah, nu fick jag slut på idéer att skriva.. Jo förrästen, maten på Pasta Haus (btw, det är inte jag som stavar fel på house, det är dom som stavar det så) .. var jättegod 8'D Denna dagen känns lyckad c: mwihihih :D KRAM

/lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

ok

2011-02-16 @ 20:21:18
Postat av: EN GUURKKKAAA ♥

♥ du äger på bowling, om man jämför me maj, höll fel hela tiden när ja spelade :s



fy skäms att du länka maj ;(

2011-02-17 @ 12:44:18
URL: http://oddbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0