Skidor :D

HÄLLÅJ ALLA GLADA OCH ICKE GLADA.
idag köpte jag mina första skidor ever 8D doom ääärr assffiinnaa <33
är hur nöjd som helst :) köpte dom för mina egna pengar, inklusive pjäxor, stavar, vallningsgrejjer :)
Åkte med Lisa, det var hur kul som helst 8'D är lite dålig bara. Men snart lär jag mig! :D
Jag har självklart åkt skidor innan, längd precis som jag köpte :) (längdskidor)
Önska mig lycka till, och att jag inte får blåmärken när jag vaknar imorgon C:
slog mig väldigt mycket nämligen [:
Detta blev ett kort inlägg, men har inte så mycket mer att skriva xd
Kramen <3

LISA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer det ett nytt inlägg?

2011-03-13 @ 16:43:29
Postat av: amanda

sv: Åh, sjöis är bäst :')



Najje, det är Amira :) Ska också dit i år igen. Vilken vecka ska du på? Jag ska på v. 28 :D

2011-03-17 @ 17:31:38
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0