Blir smått oaktiv xD

Haha, har tappat lusten för bloggandet en aning.. Men ni vet ju själva hur det är, ibland får man jättestor lust att blogga ibland lite mindre.. :3 Så just nu är jag inte så jätteintresserad av att blogga, men jag kommer tillbaka nån gång då jag får tillbaka suget igen :D Men hörni, ni får ju inte glömma att kommentera O: Alla inlägg ska ha minst 1 kommentar :C Aja. Jag hade tänkt visa lite bilder jag har fotat på horse showen och på vanliga andra hästar. (: Det är förbjudet att kopiera bilder utan mitt tillstånd, så fråga om lov att kopiera bilderna i ett inlägg först, så skriver jag tillbaka. Glöm inte skriva vad din blogg heter så att jag kan svara på frågan. Ni måste även skriva vad ni ska använda bilderna till ISÅFALL. Men det är inte på ALLA bilder jag kan tänka mig ge ut tillstånd, vissa är privata. Så håll tassarna i styr.

--



Fotat med min Olympus kamera :3 /lisa

Kommentarer
Postat av: bloggens största beundrare

älskardej<3

2011-04-14 @ 20:00:29
URL: http://ohhyyess.blogg.se/
Postat av: islaaaaand

söt :P<3

2011-06-13 @ 20:03:11
URL: http://englandrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0