Uppdatering & ev. förändrningar!

Hejsan kära läsare,
jag har varit väldigt dålig på dethär med att blogga, men jag orkar inte riktigt med det, om man säger så. Händer ändå inte så speciellt mycket i mitt liv just nu eftersom jag är/har varit sjuk (förkylning, 39.2 graders feber).
Men för att ersätta den tiden jag har skippat bloggandet så kanske jag ska ta o förnya bloggen med en ny bloggdesign! :D Hade även tänkt lägga ut lite bilder, men all kopiering jag ser blir ev. polisanmält! Så snälla, kopiera ingenting.
lisas kanin! ^^
Här är en småsuddig bild på min kompis Lisa's kanin. [: alltså inte jag, hahaha. Visst är han underbart söt? :D Så myyysig är han. 

En extremt suddig bild tagen med min lilla digitalkamera. c: Men visst är han söt när han gungar? 8D

söt pålle. c:'
söta hästar va. c: Tog inte fram mina bästa för att slippa riskera kopiering. Synd bara att den sista bilden hade massa stängsel i vägen, hihi. :)
btw, ska vi följa varandras bloggar? :]
Skriv ett inlägg vid intresse, svarar såfort jag kan.
Kram!
/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Griissäään fiiisseenn äännttlliiigggeenn ii bloggääänn :DD



Kollarruu määännn blogg? :DD SÖÖÖIIISS :D

2011-09-29 @ 12:32:11
URL: http://lovejojo.blogg.se/
Postat av: jag är bäst

höj bäjb.

2011-10-16 @ 00:04:14
URL: http://matildaebbahorn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0